Minggu, 24 April 2011

Just Lose It (Lupakan Saja) - Eminem


English Lyrics


[Intro]
[Eminem making sounds:]
Down, down, down, down, down, down, down, down, down, down!
Ok..
Guess who's back?
Back again
Shady's back
Tell a friend
Whaaaaaaaa


Now everyone report to the dance floor
To the dance floor, to the dance floor
Now everyone report to the dance floor
Alright Stop!.....Pajama time


[Verse 1]
Come here little kiddies, On my lap
Guess who's back with a brand new rap?
And I don't mean rap as in a new case of child molestation accusation
(HA-HA-HA-HA-HA)
No worries, papa's got a brand new bag of toys
What else could I possibly do to make noise?
I done touched on everything, but little boys
That's not a stab at Michael
That's just a metaphor, I'm just psycho
I go a little bit crazy sometimes
I get a little bit out of control with my rhymes
Good God, dip, do a little slide
Bend down, touch your toes and just glide
Up the center of the dance floor
Like TP for my bunghole
And it's cool if you let one go
Nobody's gonna know, who'd hear it?
Give a little "poot poot", it's OK! [Fart Sound]
Oops my CD just skipped
And everyone just heard you let one rip


[Chorus]
Now I'm gonna make you dance
It's your chance
Yeah boy shake that ass
Oops I mean girl girl girl girl
Girl you know you're my world
Alright now lose it
(HA-HA-HA-HA-HA)
Just lose it
(HA-HA-HA-HA-HA)
Go crazy
(HA-HA-HA-HA-HA)
Oh baby
(HA-HA)
Oh baby, baby
(HA-HA)


[Verse 2]
Well, it's Friday and it's my day
Just to party all the way to Sunday
Maybe 'til Monday, I dunno what day
Everyday's just a holiday
Crusin' on the freeway
Feelin' kinda breezy
Got the top down, lettin' my hair blow
I dunno where I'm goin'
All I know is when I get there
Someone's gonna "touch my body"


Excuse me miss, I don't mean to sound like a jerk
But I'm feelin' just a little stressed out from work
Could you punch me in the stomach and pull my hair?
Spit on me, maybe gouge my eyes out? (Yeah)
Now, what's your name girl?
What's your sign?
[Dr Dre] "Man, you must be up out your mind"
DRE! (HA-HA)
Beer Goggles! Blind!
I'm just tryna unwind now I'm


[Chorus]
Now I'm gonna make you dance
It's your chance
Yeah boy shake that ass
Oops I mean girl girl girl girl
Girl you know you're my world
Alright now lose it
(HA-HA-HA-HA-HA)
Just lose it
(HA-HA-HA-HA-HA)
Go crazy
(HA-HA-HA-HA-HA)
Oh baby
(HA-HA)
Oh baby, baby
(HA-HA)


[Verse 3]
It's Tuesday and I'm locked up
I'm in jail and I don't know what happened
They say I was running butt naked
Down the street screaming
(HA-HA-HA-HA-HA)
Well I'm sorry, I don't remember
All I know is this much
I'm not guilty
They said, "Save it, boy we gotcha you on tape
yellin' at an old lady to 'Touch my body!'"


Now this is the part where the rap breaks down
It gets real intense, no one makes a sound
Everything looks like it's 8 Mile now
The beat comes back and everybody lose themselves
Snap back to reality
Look it's B.Rabbit!
Yo you signed me up to battle!?
I'm a grown man!
Chubba chubba chubba chubba chubba chubbie
I don't have any lines to go right here so, chubba teletubbie!
Fella's (WHAT?!) Fella's (WHAT?!)
Grab you left nut, make your right one jealous (what?)
Black girls
White girls
Skinny girls
Fat girls
Tall girls
Small girls
I'm callin' all girls
Everyone report to the dance floor
It's your chance for a little romance or
Butt squeezin' it's the season
Just go (HA-HA-HA-HA)
It's so appeasin'


[Chorus]
Now I'm gonna make you dance
It's your chance
Yeah boy shake that ass
Oops I mean girl girl girl girl
Girl you know you're my world
Alright now lose it
(HA-HA-HA-HA-HA)
Just lose it
(HA-HA-HA-HA-HA)
Go crazy
(HA-HA-HA-HA-HA)
Oh baby
(HA-HA)
Oh baby, baby
(HA-HA)


[Outro]
UmMmMmm touch my body
UmMmMmm touch my body
Ooh boy just touch my body
I mean girl just touch my body


Terjemahan Indonesia


Down, down, down, down, down, down, down, down, down, down
Tebak siapa yang datang?
Datang kembali!
Shady kembali!

Beritahu temanmu!
Whaaaa!


Ayo beritakan ini ke dancefloor!
Ke dancefloor, ke dancefloor!
Ayo beritakan ini ke dancefloor!
Oke, berhenti!

... Waktunya bobo.


Ayo sini bocah manis, mari kupangku.
Tebak siapa yang datang dengan rap barunya yang berkelas?
Dan aku tidak akan ngerap tentang kasus baru tentang tuduhan pelecehan terhadap anak di bawah umur.
Hahahahaha!
Jangan cemas, papa bawa sekantong main baru yang bagus-bagus.
Apa lagi yang bisa dilakukan supaya ribut?
Aku sudah coba semuanya, kecuali bocah laki-laki.
Ini bukan sindiran untuk Michael.
Ini hanya metafora, aku memang gila!
Aku jadi agak sinting kadang.
Aku sedikit lepas kontrol dengan iramaku.
Bagus, o tuhan, celup, miringkan sedikit...
Membungkuk, sentuh jari-jari kakimu dan bergeraklah di tengah-tengah dancefloor!
Seperti TT (Tisu Toilet) di lubang sumbatku.
Dan, pasti hebat kalau kau melakukannya sekali saja!
Tidak bakalan ada yang tahu, siapa yang bakal dengar?
Beri sedikit poot poot, nggak apa-apa. (Suara kentut)
Ups, CD-ku ter-skip.
Dan semua orang dengar seranganmu barusan!


Sekarang aku mau membuatmu joget!
Ini giliranmu
Ya bocah, goyangkan bokongmu
Ups, maksudku cewek, cewek cewek cewek cewek
Perempuan, kau tahu kaulah duniaku.
Baik, sekarang lupakan.
Ah ah ah ah ah!
Lupakan saja.
Ah ah ah ah ah!
Ayo menggila.
Ah ah ah ah ah!
Oh, sayang.
Ah ah!
Oh sayang, sayang.
Ah ah!


Ini hari Jumat dan ini hariku
Cuma untuk senang-senang sampai Minggu depan
Mungkin sampai Senin
Aku tidak tahu hari apa
Setiap hari adalah liburan!
Meluncur ke atas jalan raya, bersantai-santai
Biarkan yang di atas turun, dan rambutku tertiup.
Aku tidak tahu sedang berjalan ke mana.
Yang aku tahu waktu aku sampai di sana, ada orang yang ingin
Sentuh tubuhku.
Permisi nona, aku tidak bermaksud seperti menghina
Tapi aku merasa agak stress karena pekerjaanku.
Maukah engkau meninju perutku dan menjambak rambutku?
Ludahi aku, atau mungkin cungkil mataku... Yeah
Siapa namamu, cewek, apa bintangmu?
Kawan, bereskan dulu otakmu!
Dre? Ah ah! Pantat botol, buta!
Aku cuma ingin melepas penat! Sekarang aku



Sekarang aku mau membuatmu joget!
Ini giliranmu
Ya bocah, goyangkan bokongmu
Ups, maksudku cewek, cewek cewek cewek cewek
Perempuan, kau tahu kaulah duniaku.
Baik, sekarang lupakan.
Ah ah ah ah ah!
Lupakan saja.
Ah ah ah ah ah!
Ayo menggila.
Ah ah ah ah ah!
Oh, sayang.
Ah ah!
Oh sayang, sayang.
Ah ah!

Ini hari Selasa dan aku disekap
Aku di dalam penjara dan entah apa yang terjadi
Mereka bilang aku berlari telanjang bulat di jalanan
Sambil berteriak-teriak ah ah ah ah!
Well, sori. Aku tidak ingat.
Sejauh ini aku masih belum tahu apa salahku.
Mereka bilang, "Kami menemukanmu di pinggir jalan"
"Berteriak ke seorang nenek, sentuh tubuhku"
Kini tiba bagian di mana rapnya mengacau
Benar-benar intens, tidak ada suara
Semuanya seperti '8 Mile' sekarang.
Musiknya kembali lagi, dan semua orang sudah kehilangan kesadaran!
Sekarang kembali pada kenyataan
Lihat! Ada B. Rabbit
"Oh! Kau mengajakku berkelahi?! Aku ini pria perkasa!"
Chubba chubba chubba chubba chubba chubba chubbie!
Aku tidak tahu jalan ke sini juga, Telletubbies gendut!
Bung! (Apa?) Bung! (Apa?)
Pegang bola kirimu, buat yang sebelah kanan iri (Apa??)
Cewek hitam
Cewek putih
Cewek kurus
Cewek gendut
Cewek tinggi
Cewek cebol
Aku memanggil semua gadis.
Semuanya, beritakan ini ke dancefloor!
Ini kesempatanmu untuk mendapatkan sedikit romansa, atau goyangan bokong
Ini musimnya, pergilah! Ah ah ah ah!
Menyenangkan sekali...

Sekarang aku mau membuatmu joget!
Ini giliranmu
Ya bocah, goyangkan bokongmu
Ups, maksudku cewek, cewek cewek cewek cewek
Perempuan, kau tahu kaulah duniaku.
Baik, sekarang lupakan.
Ah ah ah ah ah!
Lupakan saja.
Ah ah ah ah ah!
Ayo menggila.
Ah ah ah ah ah!
Oh, sayang.
Ah ah!
Oh sayang, sayang.
Ah ah!

Um um um, sentuh tubuhku.
Um um um, sentuh tubuhku.
Yeah bocah, sentuh tubuhku.
Maksudku cewek, sentuh tubuhku.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar